söndag 7 april 2013

Helg

Då var en veckas jobb avklarat. Det rullar på rätt bra så får hoppas att det fortsätter så.
På fredagar slutar vi klockan 15, vilket är riktigt skönt. Det regnade hela dagen, så vi gick och storhandlade och jag gjorde en asgod tonfisksallad som satt riktigt fint och kommer nog leva på det ett tag framöver. Vi slog på lite skön musik och njöt av att det var början på en helg som hade lovat sol. Fredagskvällen slutade med utgång, en riktigt rolig sådan. Lördagen bjöd ju på sitt, var skitseg när jag vaknade men att vakna utav solsken i ögonen är helt fantastiskt. Så jag slängde på mig bikinin och drog med mig hörlurar och ett badlakan, gick och köpte en calippo lime och somnade nere vid strandkanten. Martin kom ner och tog ett dopp med mig sen låg kvar i 4 timmar. Jag kände mig som en torr fisk som låg där och behövde vatten. Men det var så himla skönt!
Sedan var det lite filmkväll hos oss och vi drog och köpte munkar och lite annat gött.
Idag började vi dagen med att dra till Jabega, tagit en kopp kaffe och en ost sandwich. Kollar ut på gatan och ser folk strosa omkring i shorts och linne. Det blir nog att dra på bikinin igen och fortsätta denna söndagen i solen och försöka ta mig en springtur ikväll. Fick även massvis av Walking dead avsnitt av en jobbarkompis igår, så jävla gött.

Hoppas ni mår bra där hemma.


här spenderade jag lördagen


lördag


Vårt vardagsrum



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar