måndag 1 april 2013

Mijas

Idag var vi lediga för att det är röd dag. Jag startade dagen med en löprunda såklart, sen hade jag och Espi bokat upp Martin (våran roomie) för att ta med oss på en lång promenad upp till Mijas. Vi gick och gick, jag och espi frågade om vi hade långt kvar då Martin verkade tveksam. Men vi kom fram, tror vi vandrade i dessa uppförsbackar i runt 3 timmar för att komma fram. Men det var såå värt det! En fantastisk natur och helt underbara vyer. När vi väl kom fram till denna fina by tog vi lite käk och åt hemmagjord glass och bara njöt av alla fina vyer. Vi orkade dock inte gå hela vägen ner igen så vi tog bussen ner. Väl nere orkade vi knappt prata med varandra, så mycket kraft som hade tagits från våra kroppar. Martin gick till sin morfar och kollade fotboll. Jag och Espi sitter här och nu i en bar som tillhör ett fint hotell som ligger nedanför vår lägenhet, har tagit varsin kall och uppdaterar läget lite.

Har även bokat boende till min mamma och hennes man, Nisse. Som kommer och hälsar på mig några dagar i början av Maj. Ska bli riktigt kul att få visa dom allt här.
Nu ger jag er lite bilder på hur jag spenderade min dag.



Mina fantastiska vänner jag dela lägenhet med. Esperanza och Martin.

Fridfullt.


Martin kollar läget.


Framme i Mijas

Finns massvis av fina blommor, vilket jag gillar.

Äventyr



Lagom magisk utsikt över Fuengirola. Där nere bor man.

Paella





Tjena! hur är läget?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar