onsdag 13 mars 2013

Äntligen!

Äntligen är det något riktigt roligt som händer mig. Jag tror det är detta jag har gått och väntat på hela tiden fast man har haft det bra så kom jag ändå, på något vis, tillbaka där jag först började. I Falkenberg. Inte dit jag ville. Men nu! Nu ska jag äntligen få lämna landet. Ska ner och jobba i Spanien, Fuengirola. Det ska bli skönt att få komma iväg och prova något som är nytt för mig. Jag får lära känna så mycket nya människor och få en otroligt massa andra upplevelser. Det är nu när jag inte har något annat som binder mig som jag börjat förstå att det är ju detta jag gått och haft tanken om i bakhuvudet hela tiden. Så nu är huvudvärken äntligen borta och det återstår nu att se hur jag kommer att ha det där borta på solkusten, det känns lite som att det står skrivet Hanna i sanden faktiskt. Min tanke är väl att vara där minst 3 månader och sedan försöka ta mig till Barcelona och vara där ett tag. Har ju hört att det ska vara en fantastisk stad. Men man vet aldrig vart man hamnar. Jag gillar ju äventyr. Därför skapar jag en håla (så kallad blogg, så jävla fult ord) där jag kan skriva av mig och ge er bilder och texter så ni kan se vad jag har för mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar