lördag 23 mars 2013

Hola!

Sådär! Nu har checkat in på ett boende mitt i Fuengirola och det är så himla mysigt. Allting har gått väldigt bra, hittade en mäktigt bra bok så flygningen gick snabbare än förväntat. Efter landning gick jag och köpte tågbiljett och 1 minut efter satt jag på tåget. Fram med boken och med ett swish var jag framme i Fuengirola. Regnet öser ner men det är väldigt skönt klimat, så det gör mig ingenting. Ni sitter ju där hemma med minusgrader! Nu har jag intagit en skön halvliggande position i sängen och såklart slagit på Mr. Tambourine Man. Jag har öppnat min lilla franska balkong för att få känna den fuktiga luften och höra lördagens bravader dra igång. Jag är hungrig som få men jag är för trött för att fixa föda då jag inte har sovit något inatt. Så jag får helt enkelt bli mätt på annat vis.
Imorgon ska jag upp med solen och kolla läget i min nya stad, även träffa en annan tjej som anländer inatt.

Vi får väl se vad som stämmer in i alla drömmer och tankar man haft.
Men nu vet ni alla att jag lever och jag är på jävligt bra humör.


Gatan nedanför mitt tillfälliga boende.


Jag kan sova med sex stycken kuddar om jag vill. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar