fredag 17 maj 2013

Bara en vecka kvar.

Nu var det ett tag sen känns det som. Man har ju blivit lite bortskämd med att ha internet i lägenheten, då vi har kunnat sno från våran hyresvärd som bor under oss. Men när han är bortrest stänger han av det, vilket inte är lika roligt men det är också bra för att man får ett liv tillbaka ha ha. Så nu kände jag för att uppdatera lite så jag sitter nu på en bar nedanför oss med en kopp kaffe. Det har anlänt två grymt sköna tjejer från gänget i Gran Canaria. Det är alltid kul med lite nya människor, så snart kommer Matilda och vi ska dra vidare mot vårat spinningpass. Det är rätt så sjukt vad bra man kan må utav att få köra slut på sig själv.

Som ni kanske har förstått har jag rätt så mycket som snurrar runt i huvudet. Men som jag har sagt tidigare, så har jag det helt fantastiskt här nere och allting har verkligen blivit som en vardag för mig. Nu är det såhär att våran andra inneboende Martin, han ska åka hem den 1 Juni för att sedan ut och tågluffa så jag kände också för att göra någonting annat. Vi gick till jobbet i måndags och sa upp oss, så nu har jag bara nästa vecka kvar att jobba. Lite impulsivt gjort men det känns riktigt bra, jag har bestämt mig för att se någon annan del av världen. Australien har länge stått långt upp på listan, så det är dit jag får ta mig nu. Har inte tänkt så mycket på vad som kommer ske där borta men har kontakter i Perth men kommer nog börja i Byron Bay för jag har förhoppningsvis fått ett jobb där. Kommer att åka dit i mitten av Juni då jag kommer ha lite finbesök här i Fuengirola först. Tobias och hans kompis kommer i 10 dagar sedan kommer min kära mor med mina två bröder i 4 dagar också. Allting känns bara så himla bra nu.

Nu är det helg igen och jag tänker runda av rätt tidigt idag. Kör spinning, en grymt skön dusch, lite kanelgröt på det och sedan kolla på Flight of the conchords . Så jag är taggad att ta mig till flygplatsen lagom tidigt imorgon. För er som har missat helt, så ska jag till Barcelona över helgen och träffa mina underbara vänner och även se på X-games finalen på söndag.

Så jag hoppas att alla som läser detta får en riktigt fin helg nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar